Tuesday 24 April 2012

Petua Menangani Suami “Miang” Melihat Perempuan Lain


Petua Menangani Suami “Miang”
Melihat Perempuan Lain

1. Layan suami seperti biasa. Hangatkan suasana dengan kata-kata yang memberangsangkan kerana ia boleh membangkitkan semangat dan suami berasa dihargai. Tetapi jangan sekadar bercakap, isteri harus buktikan dengan perbuatan.

2. Wanita pada usia 40 tahun terutama mereka yang ramai anak, rata-rata sudah mula dingin seks. Mungkin sebab kesibukan di pejabat atau letih melayan anak-anak sepanjang hari di rumah, isteri menjadi pasif di katil. Sebenarnya tanpa mengira usia, isteri patut bijak berbicara mengenai seks.

3. Wanita pada usia 40 hingga 45 tahun masih cantik dan menawan. Mreka harus dan bijak mendandan diri. Cara itu, suami pasti tidak menjeling pada orang lain. Ada segelintir isteri terutama yang menjadi suri rumah sepenuh masa, tidak menghiraukan soal ketrampilan diri. Isteri mesti sentiasa kemas, sopan dan kelihatan manja. Semburlah pewangi yang boleh membangkitkan semangat.

4. Sambutlah suami dengan senyuman paling manis, ikhlas dan bukan dibuat-buat.

5. Bilik tidur adalah tempat rehat bagi suami isteri. Oleh itu haruslah beretika. Tempat tidur mesti selalu kemas dan menarik. Semburkan haruman supaya semerbak sepanjang malam. Sesekali taburkan bunga-bungaan wangi di atas tilam.

No comments:

Post a Comment