Saturday, 5 May 2012

Golongan manakah anda??


Rahsia Unsur Zakar

Terdapat satu petua kuno untuk mengenal sikap lelaki berdasarkan pada ciri zakarnya. Petua ini dikenali dalam bahasa Arab sebagai Baitul Haq. Ia adalah petua yang berdasarkan kepada kepercayaan bahawa semua zakar boleh digolongkan kepada empat unsur iaitu tanah, air, api dan angin. Walau bagaimana pun kebanyakan zakar adalah kombinasi dari 2 atau 3 unsur ini.
ZAKAR AIR

Zakar ini sikapnya lemah‐lembut. Biasanya saiznya kecil, lembut dan bersifat kewanitaan. Lelaki yang punya Zakar Air biasanya adalah pemelihara hubungan suami isteri. Mereka akan memasak, membasuh, menseterika baju dan sebagainya. Peranan keibuan yang dilaksanakan olehnya kadangkala membuatkan isterinya rasa bersalah dan takut, terutamanya bila isteri sendiri memang suka pada kerja‐kerja tersebut. Biasanya lelaki Zakar Air kuat nafsu jimaknya dan pandai memujuk wanita untuk melakukan seks dengannya.
ZAKAR API 
Zakar ini bersifat paling maskulin. Ia biasanya agresif, pendesak dan bersifat mengongkong. Bentuk zakar ini ialah tebal, lurus dan seimbang tetapi tidak panjang. Dari sudut warnanya pula, ia merah cerah ataupun merah jambu yang semarak. Lelaki yang punya Zakar Api punya selera jimak yang membara dan penggoda. Ramai wanita mungkin tertarik padanya. Melakukan jimak bersama lelaki Zakar Api adalah hangat, tetapi kehidupan berumahtangga dengan lelaki ini mungkin terasa bagai neraka. Ramai wanita mungkin tidak dapat bersabar dengan sikap lelaki ini.
ZAKAR TANAH

Ianya mudah dikenal. Bentuknya seperti Tanah jenis sayur‐sayuran yang akarnya berisi seperti keladi, keledek, lobak dan sebagainya. Ia adalah jenis akar yang akan tumbuh subur bila ditanam jauh dalam tanah yang gelap dan lembap. Biasanya Zakar Tanah saiznya besar, bentuknya tidak menentu dan warnanya gelap. Buah zakarnya pula biasanya besar, berbulu dan labuh. Zakar Tanah setia (homely) sifatnya dan amat berkemampuan. Ia gemar untuk bercucuk‐tanam dan membajak, dan ia adalah yang teratas dalam mana‐mana hubungan suami‐isteri. Dia suka pada kaedah jimak yang biasa dan jarang melakukan kaedah yang pelik‐pelik. Dia mungkin kelihatan agak ganas sedikit tetapi dia lebih gemar melakukan jimak secara ringkas dan mudah seperti sifat dirinya. Mungkin lelaki yang punya Zakar Tanah kurang bijak.

No comments:

Post a Comment